Monday 20 November 2017

Forex Direkte Ig Markeder


Trade FX på enda lavere spekter Sophisticated charts Bygget ved hjelp av HTML5 teknologi for fart og stabilitet Split diagrammer for å sammenligne flere tidsrammer Intuitivt og tilpassbart Omfattende utvalg av indikatorer og analyseverktøy Rediger og lukk posisjoner direkte fra diagrammer Avanserte plattformer Priser hentet fra flere steder Hurtig gjennomsiktig kjøring Sprer seg fra 0,6 poeng Eksepsjonell stabilitet og sikkerhet, med 256-biters SSL-kryptering DMA-handel med Forex Direct Apps spesielt utviklet for alle mobile enheter, inkludert Apple Watch Expert-tjeneste Worlds No.1 CFD og spread spread provider 1 Profesjonelle verktøy, ressurser og handelsideer 24-timers støtte fra vårt vennlige, kunnskapsrike team. Er det noen som bruker IG Markets Level 2, er det noen som bruker IG Markets Level 2, hva er din erfaring med dette, jeg vet at de er MM, og sannsynligvis handler mot deg på normale kontoer, deres rykte er ikke akkurat bra, men Hva med deres nivå 2-kontoer, gjør de med dine handler også på nivå 2 stophunt, nyheter etc grunnen jeg spør er fordi jeg vil prøve CFDs og de synes å være den største i dette området pleace, jeg vil bare replys fra noen som har erfaring med nivå 2 jeg er med ig markeder. imo de er langt de beste meglerne jeg har kommet over. gode sprer. alltid leve. Jeg har bare hatt et problem med dem der handelen min ikke ble utført når det var nødvendig - de refunderte meg umiddelbart forskjellen. og nei jeg tror ikke de er en bøttebutikk - FAR fra den. aldri prøvd level2. Jeg tror det er bare tilgjengelig for kontoer med 50k. For det første ville jeg lete etter en megler som har en stabil plattform, et utvalg av handelsstiler ECN, MM, STP etc. aggregerte stramt spred, govt regulert, god service support 24 timers skrivebord. For det andre hvis du handler i størrelse så velger jeg å ha to meglere. For det tredje ta en titt på noen nettsteder som fxintel etc for å se spredt konsistens. Alle meglere vil ha positive og negative kommentarer i forumene. Du kan lese gjennom linjene med dårlige kommentarer av noen som er konkurrenter eller Julia Gillards. Jeg spurte faktisk om IG Markets fordi jeg så det på forexmagnates som en av de ledende meglerne med volum som rapporterte det med de vanlige andre meglerne (FXCM. GFT, GAIN etc.). Jeg så på Interactive Brokers som et alternativ, men plattformen er ikke så brukervennlig. Det er fint at du kan konfigurere det, men det er ganske mye du kan gjøre som kan gjøre det klumpet i forhold til andre plattformer. IG Markeder jeg er en IG Market Premium kontoinnehaver, og jeg får månedlige rabatter fra dem fra trading forex, men i går en hendelsen gjorde at jeg bestemte meg for å stoppe all handel med dem, og jeg vil lukke kontoen min med dem snart. I går utførte de mitt normale stoppfall med 5-6 sekunder sent og forårsaket en glidning på 31,3 pips på EURUSD. Handelen fant sted omtrent en halv time før London åpnet, det var ingen nyhetshendelse eller plutselige nyheter som forårsaket plutselige prisbevegelser, det var normal handel på den tiden. Se skjermbildet av 1 sekundskartet der de er. Jeg er nysgjerrig på hvor lenge har du vært med dem og hvor stor var størrelsen på den handelen Vel, det er på forsiden når du ser på deres forex-tilbud: Forex Direct (ECN, provisjonsbasert). Du må velge den i kontoinnstillinger, selv om du ellers bare handler med sine OTC Forex CFDs. Jeg antar som en premium kontoinnehaver de må ha antatt at du hadde sett på det og besluttet å holde seg til deres OTC-tilbud for å handle mindre kontrakter. Da er det ingenting som rettferdiggjør en slik dårlig utførelse i normale timer, og Id sannsynligvis forlater hvis jeg var i skoene dine. Hmm. Min konto har vært med dem i ganske mange år, og da jeg åpnet kontoen, var det ikke noe slikt alternativ tilgjengelig. Jeg ble oppgradert til Premium-konto mye senere. Selvfølgelig, jeg forlater, glideren er opprørende. Noen av dem som handler med NFPs eller andre nyhetshendelser, fikk bedre slippe enn min glid i normale timer.

No comments:

Post a Comment