Sunday 12 November 2017

Forex Plus Hdfc Bank


Det er to måter å vite balansen på ditt Forex Card: Gjennom Internett Banking Telefon Banking Ved hjelp av NetBanking-anlegget kan du sjekke balansen på ForexPlus-kortet. Du må bruke kortnummeret som bruker ID amp IPIN utstedt til deg som en del av kortsettet for å logge inn på NetBanking-anlegget. Der finner du et alternativ for å sjekke balansen i kortet ditt. Du kan også kontakte BankBanking-tjenester fra banken for å sjekke balansen på ditt ForexPlus-kort. Telefonbanking-tjenestene finnes på hdfcbankpersonal. Men her har jeg kopiert tallene under, men vil alltid foreslå at du besøker HDFC Forex Plus Card-detaljer-siden for de oppdaterte tallene. HDFC Bank tilbyr enkel tilgang til PhoneBanking-tjenester gjennom internasjonale gratisnumre i 32 land som beskrevet nedenfor. Australia, Belgia, Canada, Danmark, Frankrike, Storbritannia, Tyskland, Hong Kong, Nederland, Italia, Japan, Sør-Korea, Malaysia, Norge, New Zealand, Østerrike, Portugal, Sør-Afrika, Spania, Sverige, Sveits, Thailand - 80080077444 , Tsjekkia 800090155, Monaco 80093312, Polen 008001124694, Saudi Arabia 8008142094, UAE 8000185252, USA 18445796441, Bahrain 80004980, Hellas 0080016122061284, Singapore 8001013301, Kroatia 0800222990Forex Plus visumkort levert av HDFC bank. Jeg vet ikke andre banker gir Forex pluss kort eller ikke. Du bør prøve søk på google for å søke med Forex plus visumkort eller besøk direkte hdfc bank offisiell nettside. Du kan se påloggingsalternativet, og det er få forskjellige typer innloggingsalternativ. Jeg håper du vil finne din egen. Du vil finne andre alle Forex pluss visumkort løsning her hdfcbankpersonal. 4.7k Vis middot Ikke for reproduksjon Flere svar nedenfor. Beslektede spørsmål Er det noen annen måte at jeg kan holde oversikt over balansen min og de siste transaksjonene fra mitt forex-kort Hvordan kontrollerer jeg balansen som er igjen i mitt forhåndsbetalte HDFC Forex Plus-kort Jeg har et HDFC-forex-kort. Betaler ATM-kvitteringene beløpet som ble trukket tilbake, og balansen er tilgjengelig i indiske rupees Hvordan sjekker jeg kredittkortbalansen Hvordan aktiverer jeg et forex-kort Hvordan kjøper jeg et Visa-gavekort med PayPal Hvordan kan jeg overføre min HDFC-visum? kredittkortbalanse beløpet til min HDFC bankkonto Vil de belaste meg for denne overføringen Hvordan sjekker jeg min HDFC kredittkortbalanse Hvordan sjekker jeg min Emerald Card-saldo Hvordan sjekker jeg kredittkvaliteten i butikken Er det en tjeneste som vil sjekke gavekortbalanser for deg Hvordan kan jeg sjekke bankkontosaldoen min online hvis jeg bare har mitt debetkortHDFC Bank lanserer ForexPlus Platinum Card - Premium Forex Card for Global Indian Den ForexPlus Platinum Card er også det eneste forhåndsbetalte reisekortet som tilbyr en 0,5 kontant - back på kjøp gjort. Mumbai, Maharashtra (PRWEB) 31. oktober 2011 HDFC Bank er blitt den første store indiske banken som tilbyr et premieforbetalt reisendes39-kort kalt ForexPlus Platinum Card. Det er et chip-basert kort som tilbyr førsteklasses sikkerhet ved å gjøre kortdataene immun mot skimming. ForexPlus Platinum Card er også det eneste forhåndsbetalte reisekortet som tilbyr en 0,5-pengene tilbake på kjøpene som er gjort. For eksempel, hvis en kunde tilbringer Rs 2 lakh på kortet, vil han ha krav på en tilbakebetaling på Rs 1.000. Det er også det eneste Platinum Travel Card i bransjen som tilbyr gratis salongtilgang over store internasjonale flyplasser, og dermed den ekstra milen for å gjøre kundene International Travel til en behagelig opplevelse. Tilgjengelig i alle tre store internasjonale valutaer, dollar, euro, pund, kortet tilbyr reload anlegget selv når kortinnehaveren er i utlandet. Imidlertid tilbyr Banks andre ForexPlus-kort 10 valutaer. Men det som virkelig setter ForexPlus Platinum fra hverandre, er at den nyter støtten til bransjens beste nettbankfunksjoner som online sikkerhetskopieringskort aktivering, online hotlisting, uttalelser og e-handelstransaksjoner. I tillegg kan brukeren bruke de gratis sms-varslene over hele verden på sitt lokale mobilnummer, noe som gjør ham oppmerksom på alle transaksjoner som er gjort på kortet. Registrering og endring av mobilnummer kan gjøres enkelt på HDFC Banks nettsted. En gratis sikkerhetskopiering er gitt ved uhell, og i tilfelle tap av primærbrukeren kan brukeren bare varme på hovedkortet og overføre balansen til det aktiverte sikkerhetskortet, og dermed sikre en problemfri reise. På retur til India kan balansen på kortet enkelt konverteres til INR til svært konkurransedyktige priser. Med dette initiativet har HDFC Bank nå et nytt tilbud som vil være nyttig for den høyflygende Global Indian. Navtej Singh, Head, Direkte Betalingsprodukter, HDFC Bank, sa: Vi tror at ForexPlus Platinum Cards har en god kombinasjon av sikkerhet, premiumfunksjoner og tilbakebetaling, noe som gjør det til å slå i kategorien. Vi er sikre på at dette enestående produktet vil forandre måten man ser på et forex-kort. Om HDFC BANK HDFC Bank er en av de største bankene i India som tilbyr et bredt spekter av finansielle produkter og tjenester til sine over 21 millioner kunder over hundrevis av indiske byer som bruker flere distribusjonskanaler, inkludert et pan-India nettverk av grener, minibanker, telefonbanker, netto bank - og mobilbankvirksomhet. Innenfor en relativt kort tidsperiode har banken oppstått som en ledende aktør innenfor detaljhandel, grossistvirksomhet og treasury-virksomhet, de tre viktigste forretningsområdene. Per 30. september 2011 hadde banken et distribusjonsnett med 2.150 grener og 6.520 minibanker i 1.141 byer. Bankens konkurransedyktige styrke ligger tydeligvis i bruk av teknologi og evnen til å levere førsteklasses service med rask responstid. I løpet av de siste 16 årene har banken med suksess oppnådd markedsandel i sine målkunder, samtidig som den opprettholder en sunn lønnsomhet og ressurskvalitet. Ledende indiske og internasjonale publikasjoner har anerkjent banken for sin ytelse og kvalitet. For mer informasjon vennligst logg inn på: hdfcbank For media spørsmål vennligst kontakt: Neeraj Jha Head, Corporate Communications HDFC Bank Ltd. Mumbai. Tlf: 91 - 22 - 6652 1308 (D) 6652 1000 (B) Faks: 91 - 22 - 2490 3168 Mobil: 09323620828 neeraj (dot) jha (at) hdfcbank (dot) com Del artikkel om sosial media eller epost:

No comments:

Post a Comment